czwartek, 25 lutego 2021

25/02/21

 18:00

Coraz ciężej jest wpowadzać zdrowe nawyki, kiedy wraca coraz więcej osób z dawnej pro-ana. Ciągnie i to bardzo. Muszę wytrzymać, być może pół roku, w najgorszym razie rok i też do tego wrócę. Nie mogę się już doczekać.

W pracy jest bardzo ciężko fizycznie, ale przynajmniej chudnę z bardzo słabo trzymaną dietą i to jak!

Psychicznie siadam, przeraża mnie to co się gdzieś tam czai w mojej głowie za rogiem. Już dawno nie było tak źle.

Z matmą dalej walczę, od jutra dochodzi angielski. Walczę bo walczę o tę maturę 2022, ale nie mam już tego zapału i tej wiary. 

Najbardziej mam ochotę uciec wprost w jej ramiona. W ramiona odchudzania, ćwiczeń i obsesji.

Mam ochotę płakać, dosłownie. Szkoda, że znowu nie potrafię.

Dzisiaj dzień spa, tak na przekór temu co chce mnie zniszczyć. 

2 komentarze:

  1. Nie warto wracać do any. Jeśli możesz to powstrzymać to zrób to. Jakie masz plany jeśli zdasz maturę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dawno się nie odzywałaś, mam nadzieję że wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń

Koniec. 07/04/21

19:21 Spędziłam tutaj dużo czasu, jako Imprefect podpisywałam się jeszcze w gimnazjum. Nie ma już Imperfect, ta osoba już odeszła. Nazwa teg...